۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

فعالیت ۳۸۹ کانون فرهنگی در مساجد خراسان شمالی

فعالیت ۳۸۹ کانون فرهنگی در مساجد خراسان شمالی

بجنورد- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی از فعالیت ۳۸۹ کانون فرهنگی مساجد در استان خبر داد و گفت: این کانون ها در حوزه هایی همچون کتاب خوانی و طرح تلاوت نور فعال هستند.

هاشم شیرازیان در گفتگو با خبرنگار مهر از فعالیت ۳۸۹ کانون فرهنگی مساجد در خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: فعالیت‌های کانون‌ها در حوزه‌های مختلف کتاب‌خوانی و تشکیل گروه‌های سرود و تئاتر، طرح تلاوت نور و ترویج فرهنگ انس با قرآن، تولید فیلم و نماهنگ تعریف می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی به طراحی سامانه بچه‌های مسجد در قالب ۳ شبستان و ۱۲ رواق زیرمجموعه با تعریف ۴۸ برنامه اشاره کرد و گفت: برای توسعه فعالیت‌ها و اقدامات کانون‌ها این سامانه طراحی شده که بر اساس ثبت فعالیت‌ها در پایان هر سال کانون‌ها ارزیابی می‌شود و کانون‌های برتر انتخاب و تقدیر می‌شوند.

وی بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه هنری و کانون‌های مساجد را مورد توجه قرار داد و افزود: انعقاد تفاهم‌نامه‌ای ویژه فعالیت‌های مشترک در استان خراسان شمالی می‌تواند سبب تربیت نیروهای مستعد و هنرمندان انقلابی شود.

شیرازیان در انتها گفت: تفاهم‌نامه کشوری فعالیت‌های فرهنگی هنری مشترک میان ستاد فهمای کشور و حوزه هنری منعقد شده که نحوه بومی سازی آن در خراسان شمالی مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.

کد خبر 5258716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha